tisdag, augusti 29, 2006

Lammkött =)

Hittade till bussterminalen, men dock inte utan att snurra runt en massa först. Välkomnades i Malmö av Philip. Satt och snackade över en öl och avslutade det hela med vildsvinskebab, kanonkul att träffas igen. Philip följde mig till stationen där jag skulle möta M eftersom jag inte hittar för fem öre.

Såg honom på långt håll där han stod på bron och det fladdrade till inombords. Vilken syn! Efter att ha sagt hejdå till Philip promenerade M och jag in till stan igen.

Öl, musik, nya bekantskaper, mer öl och mycket skratt blev det innan vi hoppade på bussen till Svedala.

Lördagen bestod av filmtittande, en tur till Malmö för fikande, ölande, skratt, bio och låååånga samtal.

Söndagen blev en riktigt lugn dag. Låg och kikade på film och pratade i princip hela dagen. Avslutade med pizza och ännu mer film i kombination med vodkadrickande. :P Jag missade av någon anledning större delen av filmerna dock. Skulle kunna bero på att jag var helt uppslukad av samtalet.

Igår blev det dock buss hem till Göteborg igen (känns minsann lite lustigt att säga "hem till Göteborg" än, men det kommer). När jag kom hem var mitt rum helt plötsligt inte alls så litet. Snarare raka motsatsen.

Snälla Heidi


Grabbarna


Vilken syn!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

VEM kan den här skönheten i vit skjorta tänkas vara då?

30/8/06 10:00  
Blogger Lilith said...

Någon du känner måhända? :P

30/8/06 13:07  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se