tisdag, september 26, 2006

My baby!

Min lilla älskling är skickad till Danmark för att fixas. Det skulle ta ca 3 veckor. Come on! Danmark?! Finns det inte en enda datakunnig människa i Sverige?? Sitter nu på stadsbiblioteket i Göteborg för att överhuvudtaget kunna betala mina räkningar.

Får berätta närmare en annan dag om vad som hänt på senaste tiden. Sittningen var iaf kanonkul! Helgen i skåne var helt...underbar. Svårt att inte drömma men nu är saker som de är så det är bara att vänja sig vid tanken.

Imorgon blir det afterschool, torsdag sushilunch med tjejerna och salsa på kvällen, fredag studenternas dag på svenska mässan. Och sedan kommer förhoppningsvis Deja hit och förgyller min tillvaro över helgen! =) Det enda planerade för oss är att vi MÅSTE äta glass :D

Har förövrigt äntligen köpt gymkort. Tränade för första gången igår och det var mer underbart än jag mindes det. Var lyrisk i flera timmar efteråt. Ska iväg idag igen.

Just det! Gjort min första fiskrätt igår. Flundrafiléer med ört och bönpasta. Blev förvånansvärt gott faktiskt! Men nu är det bara några minuter kvar innan min internettid går ut så jag ska nog se till att betala hyran också.
Bloggtoppen.se