onsdag, februari 04, 2009

Dagens loop


Fedja hjälpte mig att äntligen fixa drivrutinerna till mitt ljudkort. Så nu kan jag lyssna på musik igen! Dock har jag ingen musik kvar på datorn efter att ha formaterat den. Så Fedja plockade ihop lite blandade artister åt mig. Totalfastnade för låten ovan: Lemar - If she knew. Var massor annat smått och gott med, men mest Anthony Hamilton-album. Älskar när man får en hög med ny musik att lyssna in sig på. Låta musiken uppfylla en själv och se vad den slår an för strängar inom en.

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Partionera hårddisken !!! ;) Väldigt enkelt och effektivt. Hoppas du har det bra !
*kram*

5/2/09 15:17  
Blogger Lilith said...

Den är redan partitionerad?

5/2/09 15:20  
Anonymous Anonym said...

Men hade du musiken på C: då rå ? Borde ju inte blivit av med den om du lagt den på en annan partion...?

6/2/09 14:45  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se