söndag, juni 22, 2008

"På midsommar ska man vara ute, oavsett väder!"

Midsommarafton blev väldigt trevligt. Ida och Philip kom hit, vi fixade gott att äta och dricka och satt på balkongen och hade det trevligt. Ända tills det började spöregna. Då gick jag in igen trots att Ida prompt tyckte att "på midsommar ska man vara ute, oavsett väder!".

Sedan begav sig Ida och jag ut på stan. Tog oss till Respekt, i brist på annat, och skakade loss där. Kanonkul att gå ut med Ida, det har vi inte gjort sedan juldagen 2005 och det var ju en stund sedan.^^

Gårdagen blev väldigt lugn, filmtittande och allmänt slöande.

Idag har jag röjt undan efter fredagen. Och ikväll ska jag till Liseberg och dansa ett par danser salsa, trots att jag inte borde. Men foten börjar bli hyfsat bra nu och jag är så rastlös så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.

Etiketter:

Bloggtoppen.se