torsdag, september 06, 2007

Ni har rätt

De senaste dagarna har olika människor i min omgivning frågat hur det står till. Undrat om jag är ledsen eller sjuk för att jag inte riktigt är mig själv. Autopiloten går igång och jag hör mig själv svara "Nejdå, allt är kanon, är bara lite trött".

Men ni har rätt, allt är inte kanon. Mår för närvarande riktigt, riktigt dåligt. Förstår inte varför för livet går i många avseenden i precis den riktning jag vill just nu. Men mitt psyke säger något annat. Jag känner igen symptomen och jag vet inte vad jag ska göra för att hindra dem från att bryta ut med full kraft.

Till människorna runt omkring mig - förlåt. Det är inte meningen att verka ointresserad och korthuggen. Vet bara inte riktigt vart jag ska göra av allt det här. Ska försöka bli mig själv igen snarast möjligt.

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va? Nu blir jag lite orolig. Kramar

7/9/07 08:57  
Blogger D-C said...

Tänk att det har jag inte märkt, men så har jag nog bara pratat mycket kort med dig 4 ggr eller nåt sen vi började för terminen. Man försvinner lätt i klassrumssorlet av alla människor man ska prata med och fördela sin tid till.
Hör av dig om du vill prata!
Kram

8/9/07 02:56  
Anonymous Anonym said...

Stooora, varma kramen från en storstrumpa....

8/9/07 17:11  
Anonymous Anonym said...

Du får helt enkelt ta och pallra dig till lkpg igen någon gång snart så vi kan ta en fika och prata om allt och inget. =)

*kramar massor på*

9/9/07 00:05  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se