torsdag, januari 11, 2007

Så fast man bara kan köra

7,5 timme på Handels idag. Anna och jag var duktiga! Kom hem, åt, tvingade i mig en energidryck (Är det bara jag som tycker Red Bull är vidrigt? Det smakar ju flytande gelehallon!), satte mig för att avsluta svaret på dagens uppgift och körde fast TOTALT. Inte lite, inte ganska rejält utan så fast man bara kan köra. The ångest, the ångest. Fällde till och med tårar vilket var en konstig känsla. Tycker inte om att känna att jag inte behärskar situationen.
Men både John och Patrik var så snälla så jag tog mig samman och nu känns det mycket bättre. Ska ta itu med tentan nu och avsluta för idag.

Studydate för fråga tre på Handels imorgon klockan tio. Anna och jag kör stenhårt på den taktiken. Fungerar förvånansvärt bra! Slår att sitta ångestfylld själv med hästlängder.^^

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, det smakar flytande gelehallon, men det är det som gör det så fantastiskt gott.

12/1/07 12:06  
Blogger Lilith said...

Tan: Isch! Du kanske skulle gilla soyamjölk isf, det smakar ju vaniljsås.

12/1/07 21:52  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se