onsdag, januari 10, 2007

En knorr? Någon?

Pallrade mig iväg till Handels trots beskedet. Sex timmar i sträck satt vi och läste och skrev. Det var väldigt skönt att vara två. Ha någon att bolla idéer med när man undrade om man var på rätt spår eller någon att rådfråga när man kört fast med en formulering. Fick betydligt mer gjort än om jag hade suttit själv här hemma. Nästan klar med första frågan av fyra. Behöver bara en knorr på svaret. Någon som har en över?

Tror inte det har sjunkit in riktigt än. Känner mig mest tom. Kommer antagligen efter begravningen som sist.

Det blir en ny studydate imorgon bright and early. Klockan nio ska vi träffas på Handels igen.


Anna med underläppen

Undertecknad omgiven av litteratur

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Surt, sa räven och glodde vidare i Huberman...
;)

/Banana

10/1/07 23:13  
Blogger Lilith said...

Banana: Han ligger här bredvid mig på huvudkudden. Huberman, älskade Huberman ;)

10/1/07 23:24  
Blogger D-C said...

Anna är en kul tjej, kan inte tänka mig att hennes sura underläppe blir kvar så länge! =)

17/1/07 12:15  
Blogger Lilith said...

David: Nej, hon har nog blivit sig själv igen, nu när hon lämnat in tentan.=)

17/1/07 12:20  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se