lördag, december 09, 2006

"Två nya" "Två GT"

Patrik kom hit igår. Utslängd från sin lägenhet för "hans tjejer" skulle komma på besök. När han frågade om han kunde slagga här undrade jag varför han inte kunde sova där om hans gamla ragg eller tjejpolare kom och hälsade på. Till slut frågade jag. "Mormor tycker om att sova ifred...tjejerna aka mamma och mormor". Inte riktigt det svar jag förväntat mig.^^

Han kom över efter att ha varit på Jul på Liseberg med "tjejerna". Satt och snackade lite innan vi bestämde oss för att gå ut och ta en öl. Någonstans mitt i en diskussion kring fördelarna med samsung (Patrik funderar på att skaffa ny mobil) ringer min mobil som Patrik håller i. Det är Martin och Patrik svarar. Martin freakar. Blockade mig sedan demonstrativt på msn idag. Antar att det var så jag borde reagerat.

Vi beger oss till Rockbaren, på Patriks begäran. Han ser lite vilsen ut först, en brat vilse bland hårdrockarna, men finner sig rätt snart. En bit in på kvällen går han fram till bartendern och beställer två nya. Stora starka som vi hade druckit hela kvällen fram tills dess. Och fick två GT. Varken Patrik eller jag dricker GT. Men det var bara att bita ihop.^^ Allt som allt en väldigt rolig kväll.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Freakade? Not quite; personen som svarade skrattade fram något och lade på luren, inte jag. Det var oväntat att han svarade i din telefon, precis som jag skrev. Och jag har aldrig blockat dig på msn. Jag gick offline eftersom jag var på jobb. Get your facts straight sweetie before you post them on the internet.

10/12/06 09:52  
Blogger Lilith said...

Okey, well then ^^ Blev väl lite paranoid av ditt blockninghot häromdagen antar jag. Men i så fall ber jag så mycket om ursäkt.

10/12/06 13:58  
Anonymous Anonym said...

Börjar det dra ihop sig till ett triangeldrama? Anar att herrarna stryker runt och pissar in reviret... ;)


/Banana *road*

10/12/06 17:00  
Blogger Lilith said...

Jag undanber mig triangeldramer och här ska j****r i mej inte pissas några revir. Kliver av spelplanen, too emotionally exhausted to play.

10/12/06 18:05  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se