torsdag, december 21, 2006

Måste.

Vända. Tillbaka. Dygnet.

Godnatt!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

OK jag skall ta det lugnt med kommenterandet va, men jag måste ju bara säga att jag hade samma problem när jag pluggade. Vi hade få föreläsningar och nästan alla låg på eftermiddagen... you do the math!!

Man fattar att det är läggdags när kvinnofängelset slutade för 2 timmar sedan...

(för den som inte vet: TVserien kvinnofängelset gick väl mellan 2 och 3 på vardagar nångång på mitten av 90-talet...)

21/12/06 09:11  
Blogger Lilith said...

Jocke: Det tycker jag inte alls att du ska. Jättekul att få kommentarer. Jag tycker det är värdelöst med eftermiddagsföreläsningar, hela dagen försvinner och följaktligen sitter man uppe hela nätterna.

Jag minns kvinnofängelset. Jag följde nämligen det.:P

21/12/06 13:18  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se