torsdag, december 21, 2006

Klockan åtta en fredagmorgon

Sista salsalektionen var jätterolig. Underbara, underbara salsa! Börjar inte förrän i februari igen, känns lite grått.

Efteråt var tanken att jag skulle möta upp Anna och hennes vänner på jul på liseberg. Men de hade redan hunnit vidare. Så det bar iväg till King's head för några öl. Trevligt, trevligt! Jättekul att prata en sväng med Anna igen. Har blivit lite dåligt med det på sistone. Tyckte om stället också. Trevlig pub.

Nu ska jag packa. För av någon outgrundlig anledning tyckte jag, för några veckor sedan när jag bokade, att det var en bra idé att åka klockan åtta en fredagmorgon. Tycker inte den idén är riktigt lika bra just nu. Hur jag ska få med mig allt hem är för mig ett mysterium. Kläder för en dryg vecka, kilovis med kurslitteratur, en laptop + en hög julklappar. Kan bli intressant. Återkommer med rapport imorgon. Som tur är har min kära mor lovat att komma och hämta mig på stationen i Linköping. Skönt det i alla fall.

1 Comments:

Blogger Lilith said...

Lak: Precis! Imorrn, imorrn är det duu och jag :D

22/12/06 01:19  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se