måndag, november 13, 2006

Fem dimensioner

Jag kom försent till KTB trots att jag var ute i så god tid. =/ Gick inte till gymmet, kändes inte som en bra idé att ställa sig på löpbandet när man blir löjligt andfådd av en promenad. Förstår inte vad det är. Ger förhoppningsvis med sig förr eller senare.

Anna och jag pluggade på KTB tills det var lunchdags. Fick faktiskt mycket läst. Sedan bjöd jag Anna på födelsedagslunch på Andrum. Otroligt god vegetarisk buffé. Sedan gjorde vi några bankärenden och gick och kikade i affärer. Skulle köpa högtalarkabel på Clas Olsson. Det fanns FEM dimensioner! Vad ska det vara bra för?! Får gå tillbaka dit imorgon och ha med mig den gamla kabeln.

Följde Anna till stationen eftersom hon skulle till Borås. När hon gått vandrade jag genom hela stationen. Förbi Swebus kontor. Självklart började tonerna från Get here ljuda i hörlurarna. För ett ögonblick slöt jag ögonen och kunde nästan känna dina armar om mig. Öppnade dem och saknade dig så mycket att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.
Bloggtoppen.se