söndag, augusti 06, 2006

Skänninge marken

I torsdags for jag, Karin och Oscar till Skänninge för att botanisera i stånden som är fyllda av diverse meningslöst krafs. Alltid trevligt. Favoritinköpen var nog filmer; Dark water, Skeleton Key och Along came Polly. Den sistnämnda fick det bli enbart för att jag ska våga se någon av filmerna själv. Är nämligen för feg för att se på skräckfilmer själv. Jag vet, jag borde skämmas, men så är det. Följaktligen ser jag på väldigt lite skräck när jag är singel vilket jag varit i snart ett år. Men Karin och jag ska se Dark water i veckan. =)

Oscar stod nog för det mest udda inköpet. Ett kasettband med Bosse Anderssons countryhits. Som han tvingade oss att lyssna på på vägen hem. I bilen satt följaktligen en synthare och en hårdrockare och såg ytterst plågade ut medan Oscar, synthare även han, satt i baksätet och diggade med.
Kul var det och många skrattsalvor blev det trots att det vräkte ner från himlen och vi var dyngsura in på bara skinnet.

1 Comments:

Blogger Lilith said...

lak: Visst är det! Det var när man var mitt uppe i tortyren som man inte riktigt kunde uppskatta det :P

6/8/06 20:28  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se