torsdag, juli 20, 2006

Svartåfors med Swartz

I söndags fick jag träffa min kära Swartz igen. Vi tog min bil ut till Svartåfors med Swartz bakom ratten då jag inte riktigt var i körskick efter helgens eskapader. Satt och tjattrade om både det ena och det andra på vägen dit när jag helt plötsligt ser avtagsvägen och skriker att det är där vi ska svänga! Detta följs av att Swartz ställer sig på bromsen och mot all förmodan hinner vi bromsa in så vi kan svänga in. Jag är glatt överraskad av bromsarna på min kära toledo.

Väl framme var det knökfullt på parkeringen. Kör runt ett par varv när vi helt plötsligt ser en familj börja packa in badattiraljerna i bilen och göra sig redo för att åka. Vi ställer oss runt hörnet, redo att ta den när vi helt plötsligt se en annan bil komma. Swartz lägger om och ska börja köra mot platsen. Vad hon inte lagt märke till var diket hon stod bredvid. Så bakhjulet försvann ner i det följt av skrattsalvor.

Så solade och badade vi under mycket prat och skratt. Livet var så där härligt som det bara kan vara när man är med riktigt goda vänner.

2 Comments:

Blogger L said...

Man kan nästan tro att jag fått körkortet i flingpaketet :P
Hade jättekul med dig, snart igen!
Vad kul att han ringde, glad för din skull!

20/7/06 13:39  
Blogger Lilith said...

Hahaha, inte min mening att framställa det så. Och det var inget fel på din körning. Bara att höra av dig när du är sugen på mer tok =)
Thanks honey =)

20/7/06 21:32  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se