onsdag, juli 19, 2006

Utveckling av helgens kaos

Har lyckats avvärja den värsta katastrofen tror jag. Messade den stackars killen, förklarade och spelade vänner-kortet. Det var inte populärt, utan han lackade ur eftersom jag vilselett honom and so on. Tur att jag inte gick på dejten först och sedan spelade det. Då hade det nog blivit ett herrans oväsen.

Den långhåriga slusken (som jag för övrigt bara kallar så för att han själv sa det) har jag börjat prata med via MSN. Häromdagen berättade han att stackaren nämnd ovanför just ringt och pratat om mig. Ajdå! Det ville vi ju inte skulle hända eftersom jag var intresserad av den långhåriga slusken. Men tog tjuren vid hornen och förklarade allt varpå han bara skrattade. Så numera har jag hans telefonnummer, som jag dock inte vågat använda ännu annat än till sms, I'm such a coward I know. Och när han blir frisk ska vi äta glass ihop. Alla idiotier i helgen till trots så kanske det inte blir bara katastrof utav det hela. Har inga höga förhoppningar men det blir nog skoj oavsett hur det utvecklas för han är kanontrevlig.
Bloggtoppen.se