fredag, oktober 05, 2007

Varken död eller nykär

Som några frågade eftersom jag inte skrivit på länge. Har haft fullt upp på senaste tiden. Det var så mycket lättare att hitta tid till bloggandet när man var arbetslös.^^

Har i alla fall hunnit lämna in hemtentan, som för övrigt var rolig att skriva! Varit hemma i Linköping och träffat vännerna jag saknar, städat vind och provat på salsa i Norrköping. Med mig hem till Göteborg kom min katt Lillan som nu ligger i mitt knä och spinner för fullt. Ska lägga upp bilder på henne någon dag. De flesta har fallit pladask för hennes charm, men Thaibox-Annas utlåtande visade på något annat: "Jag är ledsen, men det där är den fulaste katt jag någonsin sett." Behöver jag tillägga att Anna inte gillar katter?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fast det är ändå konstigt att något som får en att asgarva eftersom den ser ut som en levande golvmopp kan vara söt.. =P

5/10/07 18:41  
Blogger Micke said...

Har du varit här på östra sidan Vättern, och inte hört av dig? Nu blir jag ju riktigt förnärmad. Inte för att jag hade haft tid för en fika, men ändå...

6/10/07 18:25  
Blogger Lilith said...

Lak: Men visst är hon den mest bedårande golvmopp du någonsin sett!?;)

Micke: Sorry. Eftersom ingen av oss hade haft tid för en fika är förhoppningsvis ingen skada skedd. Stressa inte sönder dig på jobbet förresten, man blir ju nästan orolig när man läser din blogg.

6/10/07 18:35  
Blogger Deja said...

jag tror att jag kommer gilla den där anna :p

1/11/07 11:44  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se