måndag, oktober 16, 2006

Fika och film för hela slanten

Blev mottagen av Karin i fredags. Begav oss självklart mot Steve's där vi lunchade okonventionellt länge. Pratade som vanligt väldigt mycket och det var skönt att diskutera sina respektive nojor.

For hem och åt middag med mamma och Pongo. Som alltid lite obehagligt när Pongo är med, men jag tror ändå jag börjar arbeta upp någon sorts tolerans. Tittade till och med på Idol, kände mig riktigt duktig.

För att avbryta idyllen begav jag mig hem till Karin och Oscar och kikade på Sleepwalker. Den började bra, men slutade kasst, dock med en godkänd men väldigt förutsägbar twist.

Lördagen tillbringade jag med Deja. Mycket prat och skratt att ta igen.

Film med Sofie och Kriz blev det på kvällen. Började med Lady in the water som var något av en besvikelse. Följt av Boondock Saints som fortfarande var lika underbar. Rekommenderas starkt! Den fick vi dock avbryta eftersom Sofie satt och nickade till. Såg klart den morgonen därpå. Men jag var faktiskt duktig och vaknade tidigt och pluggade.

Lunch med Lisa på Steve's. Kul att äntligen träffas igen! Det går alldeles för lång tid mellan gångerna.

Åkte hem idag. Har pluggat och umgåtts med mamma sista tiden. Trevlig helg, med vissa undantag.
Bloggtoppen.se